[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Cele związane z ochroną środowiska-ograniczenie zaopatrzenia w surowiec-zmniejszenie obciążenia środowiskaI.Cele stawiane w pierwszej kolejności, udział w rynku stanowi fundamentalny cel przedsiębiorstwa, wejście na nowe rynki, wzrost konkurencyjności przekształcenie potencjału konkurencyjnego w potencjał kooperacyjnydynamika i struktura sprzedażyCo to jest kategoria produkcji - poczytać wiele form służy opisaniu kategorii produktu jest to układ problemów między innymi jest to struktura procedurowa która składa się na ten przekrój rodzajowy.Najważniejszym problemem w kategorii produktu jest oferta podażowa którą przedsiębiorstwo w oparciu o różne instrumenty działalności rynkowej między innymi polityka, marketing.Jest to zależność pomiędzy różnymi formułami przy pomocy której ujawnia się skala problemów do rozwiązania w przedsiębiorstwie , jaką jest potrzeba tworzenia oferty i to się odbija bezpośrednio w kategorii produktu zarządzanie kategorią produktu - pII.Bardzo ważneUzyskiwanie minimum w sensie długofalowym.Osiągnięcia marży brutto podstawowy cel marketingu , cel ogólno- ekonomiczny, globalny dla przedsiębiorstwa, cel który stanowi ogniwo pośredniczący między rynkową działalnością marketingu a ekonomiczno - finansową globalną działalnością przedsiębiorstwa.EKONOMICZNE I PSYCHOGRAFICZNE CELE MARKETINGOWE(przedział z punktu widzenia istoty celów , czyli co ma być osiągnięte)I.Cele ekonomiczne-wyrażone są z reguły przy pomocy transakcji rynkowych i konkretnych rezultatów# marża brutto (tw.pokrycie finansowe)# udział w rynku# wejście na rynek# wielkość i dynamika obrotówII.Cele psychograficzne-cele te wiążą głównie z psychologicznymi i trudno obserwowanymi aspektami procesów i zachowań po stronie kupujących (prowadzą do gotowości zakupu)# zwiększenie stopnia znajomości przedsiębiorstwa i marki# zmiana względem wzmocnienia pozytywnego nastawienia (motywacji) image# zwiększenie zakresu preferencji (alternatyw) i sprecyzowanie ich hierarchii (oczekiwań)# osiągnięcie zamiarów (ich realizacja)# zwiększenie stopnia zadowolenia# intensyfikacja częstotliwości ponownych zakupów i wzajemnego oddziaływania nabywców# zwiększenie skuteczności przekazywanych informacjiI.Wymienione cele różnią się co do treści, charakteru co do ich możliwości klasyfikacji, ale mają charakter ilościowyII.Cele trudne do zmienienia ,prowadzą do zwiększenia gotowości zakupu u potencjalnych klientówPodziałów celów marketingowych można dokonać z punktu widzenia- istoty celów- horyzontu czasowego: strategiczne i operacyjne- sposobu mierzenia, możliwości mierzeniaGŁÓWNE PRIORYTETY W SYSTEMIE CELÓWPRZEDSIĘBIORSTWA - PRZYKŁADY (Meffert 1994, s.91)Najważniejsze cele:1.zdolność konkurencji2.realizacja zysku długoterminowego3.udział w rynku4.wejście na nowy rynek5
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Linki
- Indeks
- Opcje%2Bi%2Binstrumenty%2Bpochodne%2B%252826%2Bstron%2529%25281%2529
- upad%25b3o%259c%25e6%2B%25289%2Bstron%2529
- mi%C4%99dzynarodowe+stosunki+gospodarcze+ +zagadnienia+%2821+stron%29
- biznes+plan+ +public+relations+%2814+stron%29
- zarz%b9dzanie+%9crodowiskiem+w+unii+europejskiej+%2814+stron%29
- zarz%25b9dzanie%2B%252820%2Bstron%2529
- Prawo+Bankowe+ +Komentarz+%28719+Stron%29
- rola+banku+centralnego+%2818+stron%29
- Molcho Samy Mowa ciała
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- natiwa.pev.pl