[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.„Gwiazdy”Przeboje„Trudne dzieci”Dyplomaty„Złote kury”„Porażki”PsyDUŻYWiększy udział w rynku danej marki (produkt).MAŁY10110NISKIEWYSOKIETempo wzrostu rynku12345Rola marketinguWolumen sprzedażyWsWsCzas tZmodyfikowany produkt, nowe „trudne dzieckoUdział w rynkuKonkurencja cenowaEfektywność sprzedażyJakość produktuWiedza o konsumentachRozruch Wzrost Dojrzałość Schyłek+STOPIEŃ DOJRZAŁOŚCI DZIEDZINY|+|Zapotrzebowanie finansoweRyzyko sektorowe++__Rozwój naturalnySelekcjaPorzuceniePENETRACJARYNKUROZWÓJ RYNKUROZWÓJ PRODUKTUDYWERSYFIKACJAPRODUKTObecnyNowyWycofanie produktuPenetracjaRozwój rynkuRozwój produktuDywersyfikacjaRezygnacja z rynkuLikwidacja firmyWzrost produkcjiWzrost rynkuRozwójPotencjalni wchodzącyKonkurenci w sektorzeRywalizacja istniejących firmSubstytutySiła przetargowa dostawcówSiła przetargowa klientówKlienciGroźba nowych wejśćPotencjalne zagrożenia substytutamiDostawcyKzPrzychody_+Koszty stałeKosztyB E PWielkość produkcjiŁańcuchwartości dostawców.logistykawejściaoperacje -wytwarzanieMarketing i zbytlogistykawyjściaObsługa klienta - usługi dla klientówZaopatrzenieZmiany technologiiGospodarka kadramiInfrastruktura przedsiębiorstwaMarżazyskuMarżazyskuCzynności podstawowe [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • drakonia.opx.pl
  • Linki