[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.llKielar-Turska M., (1994).Jak matki i nauczycielki oceniają kompetencję komunikacyjną dziewięcioletnich uczniów? Kwartalnik Polskiej Psychologii Rozwojowej, tom 2, nr 3-4, 104-120.llMaurer A., (1990).Kompetencja komunikacyjna dzieci i młodzieży o upośledzeniu umysłowym w stopniu lekkim.W.J.Pańczyk (red.), Roczniki Pedagogiki Specjalnej, tom 1, Warszawa, WSPS.llMinczakiewicz E., (1984).Kształcenie i usprawnianie mowy dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym.„Szkoła Specjalna”, 3.llMinczakiewicz E., (1995).Dziecko upośledzone umysłowo i jego pozycja w rodzinie.W.M.Chodkowska (red.), Dziecko niepełnosprawne w rodzinie.Socjalizacja i rehabilitacja.Lublin, Wydawnictwo UMOS.llOkoń W., Nowe perspektywy wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego.Studia Pedagogiki XXVIII PAN.l [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • drakonia.opx.pl
  • Linki