[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.To przy zwolenie ma zadziwiającą moc.Korzy stając z niego (niektórzy nazwaliby tonaduży ciem), AOL rozpoczęła promocję TeleSave, firmy oferującej tanie usługi dla posiadaczytelefonów stacjonarny ch.Firma TeleSave wy łoży ła z góry 100 milionów dolarów na przy ciągnięcie uwagi AOL.Dzięki tejinwesty cji zdołała namówić ponad 400 ty sięcy klientów AOL do skorzy stania ze swoich usług.Tamało znana firma spry tnie wy korzy stała fakt, że AOL często komunikuje się ze swoimi klientami icieszy się ich zaufaniem.Pozy ty wne relacje AOL z klientami przełoży ły się automaty cznie nastosunek do TeleSave.Następny m krokiem by ło uzy skanie dany ch z kart kredy towy ch klientów AOL, aby ułatwić imuiszczanie opłat i pomóc uniknąć generowania dodatkowy ch kosztów.Dzięki temuprzy zwolenie udzielone firmie TeleSave jest większe niż to, który m cieszą się AT&T czy MCI.Kto tak naprawdę robi coś wartościowego dla klientów TeleSave czy AOL? Ta druga firmatrzy ma wszy stkie karty w ręku.Ponieważ to ona zdoby ła przy zwolenie klientów, możeprzeglądać oferty rozmów między miastowy ch w poszukiwaniu najlepszej.Jeżeli AOL wy każesię wy starczający m spry tem i długofalowy m my śleniem, wy bierze taką ofertę, która będzienajlepsza zarówno dla niej, jak i dla jej klientów.Jednak po drodze AOL utraciła bardzo drogie, z trudem uzy skane przy zwolenie niektóry chklientów.Skupiając się na ty m, żeby nakłonić jak największą liczbę uży tkowników doskorzy stania z nowej oferty rozmów między miastowy ch, firma zastosowała bardzoniebezpieczną takty kę.Zamiast nagrodzić klientów za wieloletnią współpracę, ukarała ichwy skakujący mi okienkami.Wy skakujące okienko to strona, która wy świetla się, gdy uży tkownik przegląda witry nę AOL.Jedy ny sposób na to, żeby okienko zniknęło i odsłoniło treść witry ny, to kliknięcie przy cisku Zamów lub Zamknij.Te wy skakujące okna zasłaniające cały ekran całkowicie uniemożliwiają korzy stanie z witry nyAOL.Nie można ich zignorować.Nie znikną, dopóki konsument nie wy bierze jednego zdwóch dostępny ch przy cisków.Co gorsza, komunikaty te są wy sy łane do wszy stkichuży tkowników nawet do ty ch, którzy nie są nimi zupełnie zainteresowani.Iry tujące okna, przeszkadzające uży tkownikom w przeglądaniu witry ny AOL i próbującesprzedać im usługę, która w ogóle ich nie interesuje, wy wołały ogólne niezadowolenie.Toprzedsięwzięcie okazało się bardzo kosztowne dla AOL.Teraz AOL wie już, jaką cenę trzeba zapłacić za denerwowanie własny ch uży tkowników.Sądzę,że firma wkrótce znajdzie delikatniejsze sposoby na przy ciągnięcie uwagi internautów za ichzgodą, dzięki czemu będzie mogła poszerzy ć zakres ich przy zwolenia.My ślę, że za jakiś czas AOL w pełni wy korzy sta możliwości, jakie daje jej przy zwolenie klientów,i zostanie główny m dostawcą ubezpieczeń na ży cie i usług finansowy ch, a takżesprzedawcą nieruchomości i inny ch produktów, w który ch wy soka marża rekompensuje wy sokikoszt sprzedaży.Im większy będzie zakres przy zwolenia uży tkowników AOL, ty m mniej znacząca będziemiesięczna 20-dolarowa opłata w porównaniu z setkami lub ty siącami dolarów, które uży tkownicybędą wy dawać na rozmaite produkty lub usługi oferowane przez AOL.AOL stanie się kanałemprzy zwolenia!Wraz z rozszerzaniem zakresu przy zwolenia (przy założeniu, że firma nie zastosuje kolejny chinnowacji ty pu wy skakujące okienko) AOL będzie mogła oferować swoim klientom jeszczewięcej komunikatów, które będą oczekiwane, osobiste i uży teczne.Obniżając znacząco kosztmarketingu i fakturowania, AOL może stworzy ć solidną bazę klientów, którzy będą chętniekorzy stać z szerokiego wachlarza jej usług
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Linki
- Indeks
- praca+magisterska+ +strategia+marketingowa+fabryki+w%C3%B3dek+gda%C5%84skich+w+starogardzie+gda%C5%84skim+sp%C3%B3%C5%82ka+akcyjna
- Larry Elliott, Dan Atkinson The Gods that Failed; How Blind Faith in Markets Has Cost Us Our Future (2009)
- praca licencjacka(11)78s. dobr!!!strategia marketingowa na przykĹadzie przedsiÄbiorstwa wrozamet s.a. we wrocĹawiu(1)
- Badania+marketingowe+%2834+stron%29%281%29
- Marketing+%2861+stron%29%281%29
- market
- Emily Giffin CoÂś pożyczonego(1)
- wincenty okoń wprowadzenie do dydaktyki ogolnej
- Biderman Albert D., Zimmer Herbert The Manipulation Of Human Behavior
- Sara Fawkes O dwa słowa za dużo
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- elpos.htw.pl