[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.llwielostopniowyllwielofazowyllkombinowanelldobór nielosowyllkwotowy (proporcjonalny) - badający ustala odpowiednią liczbę osób na podstawie określonego kryterium; np.struktura wieku ankietowanych = rzeczywistej strukturze wiekulljednostek typowych (uznaniowy) - badający na podstawie własnego sądu wybiera osoby, które jego zdaniem dają największą szansę na uzyskanie dokładnej informacjilleliminacji (wygodny) - najbardziej dostępne osoby z populacjillllmetody kontaktowania się z respondentamillllpocztowalltelefonicznallosobistallllGromadzenie danych - najkosztowniejsza fazallAnaliza informacji (korelacja, regresja, …)llPrezentacja wynikówllllRaport powinien zawierać:llllstronę tytułowąllspis treścillwprowadzeniellmetodologię badańllomówienie wynikówllograniczeniallkonkluzjellzaleceniallzałącznikilll4 KlkosztllkonsumentllkomunikacjallkomfortlMarketing pojawia się wtedy, gdy konsumenci decydują się zaspokoić swe potrzeby czy pragnienia w drodze wymiany.Jednostka wymiany - transakcja.Wymiana:lmin 2 osobyllkażda musi mieć coś wartościowego do zaoferowaniallkażda musi wykazać wolę wyzbycia się wartości w celu otrzymania w zamian innejllwymiana musi satysfakcjonować obie stronyl###Marketing###Zarządzanie marketingowe - proces planowania i wdrażania koncepcji, cen, promocji, oraz dystrybucji idei, dóbr i usług w celu kreowania procesów wymiany poprzez które jednostki i organizacje zaspokajają swoje potrzeby:lanalizowanie (badanie rynku)llplanowanie (opracowywanie strategii marketingowych)llwdrażanie (produkcja, promocja, sprzedaż, dystrybucja)llkontrolal#21# Ewolucja marketingowej koncepcji - erylhandlu wymiennegollprodukcyjnallsprzedażyllmarketingowallmarketingowa orientacja firmylllSzerokość asortymentu, głębokość asortymentu, długość linii #65#Analiza postępowania organizacji na rynku #157-167#Klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych #57-61#Podejmowanie decyzji dotyczących produktu #61-#Proces planowania #121#Komunikacja model i etapy, kanały komunikacji, AIDA #123-140#Budżet promocji #141#Decyzje dotyczące promocji mix #142-145#Zarządzanie personelem sprzedaży #174# #SEE176-177# [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • drakonia.opx.pl
  • Linki