[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Najwa¿niejsze komunikaty, zarz±dzenia i inne uwagi umieszczane s± na tablicy og³osze?, zamocowanej w pobli¿u wej¶cia na jadalniê.Pracownicy mog± wyra¿aæ swoje opinie, wnioski racjonalizatorskie, pomys³y bezpo¶rednio prze³o¿onym lub za pomoc± specjalnie w tym celu zainstalowanych skrzynek.Ka¿dy pracownik jest powiadamiany o misji przedsiêbiorstwa, o zamierzonych celach.Jest informowany o oczekiwaniach i nadziejach które siê z nim wi±zane.Ma jasno okre¶lony zakres obowi±zków, uprawnie? które mu przys³uguj± i odpowiedzialno¶ci.O nowych zadaniach dowiaduje siê bezpo¶rednio od zwierzchnika pisemnie lub ustnie.Kierownicy zapoznaj± siê ze strategi± przedsiêbiorstwa i z wymaganiami przed nimi stawianymi na odprawach lub informowani s± pisemnie przez sekretariat.Zarówno pracownicy jak i kadra kierownicza s± na bie¿±co informowani o wynikach wykonywanej przez nich pracy.Z dzia³u sprzeda¿y do poszczególnych komórek organizacyjnych firmy p³yn± informacje o potrzebach i oczekiwaniach klientów.Dzia³ marketingu dostarcza informacji o potrzebach rynku, konkurencji krajowej i zagranicznej, zadowoleniu klientów z jako¶ci wyrobów firmy.Systematycznie gromadzi siê informacje, w jaki sposób pracownicy postrzegaj± ró¿ne aspekty przedsiêbiorstwa np: ¶rodowisko pracy, bezpiecze?stwo i higienê pracy, komunikacjê wewn±trz firmy, perspektywê dalszej kariery, p³ace, metody oceniania pracowników, sposoby wyra¿ania uznania za zas³ugi dla firmy, szkolenia, ogólny poziom zadowolenia pracowników9.Komunikacja z otoczeniem Technologia produkcji jest zorientowana na ochronê ¶rodowiska nie tylko w ¶rodowisku pracy ale tak¿e w otoczeniu zewnêtrznym.Istnieje zorganizowana gospodarka odpadami - odpowiednio sk³adowanymi, sortowanymi a nastêpnie odbieranymi i utylizowanymi przez kwalifikowanych odbiorców.Jest prowadzona odpowiednia gospodarka zasobami globalnymi np.energi±, surowcami wtórnymi, odpadami itp.Przedsiêbiorstwo wnosi pozytywny wk³ad w funkcjonowanie spo³eczno¶ci lokalnej.Dotyczy to m.in.dzia³alno¶ci charytatywnej, o¶wiaty, sportu i rekraacji.Wspiera zarówno fundacje wyspecjalizowane w niesieniu pomocy, jak i kluby sportowe czy te¿ szko³y.Aktywnie wspó³pracuje z w³adzami lokalnymi w zakresie zapewnienia bezpiecze?stwa, ochrony zdrowia, zmniejszenia bezrobocia i promocji lokalnych osi±gniêc.Dobry wyrób to reklama nie tylko producenta, ale i regionu czy te¿ kraju z którego siê on wywodzi.Firma promuje swoje osi±gniêcia w massmediach lokalnych, ogólnopolskich.Wydaje w³asne foldery reklamowe.Wystawia swoje produkty na targach zwi±zanych z budownictwem odbywaj±cych siê w kraju i za granic±.Oferty wyrobów pojawiaj± siê tak¿e w katalogach niektórych hurtowni narzêdziowych [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • drakonia.opx.pl
  • Linki