[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.- Warszawa : OficynaNaukowa , 2010.- 193 s., nr inw.30394, 30395 czyt.136.Z pogranicza psychologii i pedagogiki/ Tadeusz Tomaszewski.- Warszawa:Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych, 1970.- 259 s.; nr inw.6186, 6473cz., 7506, 7507137.Zarys metodologii pracy naukowej/ Józef Pieter.- Warszawa: PaństwoweWydawnictwa Naukowe, 1975.- 212 s.; nr inw.8333, 8334 cz.138.Zasady badań pedagogicznych/ Tadeusz Pilch.- Warszawa: WydawnictwoAkademickie %7łak , 1998.- wyd.2.popr.i rozsz.- 251 s.; nr inw.26247, 26929,27122, 25778, 25779, 26101, 25584, 25585 cz., 25642, 25643, 30409139.Zasady badań pedagogicznych/ Tadeusz Pilch.- Wrocław-Warszawa-Kraków: Ossolineum, 1977.- 219 s., nlb 1; nr inw.10597, 10599 cz.140.Zasady badań pedagogicznych: strategie ilościowe i jakościowe/Tadeusz Pilch, Teresa Bauman.- Warszawa: Wydawnictwo Akademickie %7łak ,Cop.2001.- wyd.2.- 372 s.; nr inw.27957 cz., 28146, 28147, 28281,28282, 28469, 28897, 29709, 29710, 29291, 29292, 30206,30387141.Zasady badań pedagogicznych: strategie ilościowe i jakościowe/Tadeusz Pilch, Teresa Bauman.- Warszawa: Wydawnictwo Akademickie %7łak ,2010.- 376 s., nr inw.3038815142.Zasady i metody interpretacji tekstów zródłowych/ Tadeusz Buksiński.-Poznań: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im.A.Mickiewicza, 1991.- 112s.; nr inw.23997Wydawnictwa ciągłe:1.Ankieta jako metoda badań/ Agnieszka Nowicka// Edukacja i Dialog.- 2004,nr3, s.64-672.Badanie kompetencji w edukacji wczesnoszkolnej/ Grażyna Tkocz// %7łycieSzkoły.- 2002, nr 4, s.213-2183.Coaching nowe słowo na określone znanej/ Justyna Parzeniowska,Wiesława Serkowska// Edukacja i Dialog.- 2005, nr 8, s.62- 664.Czym jest metoda projektów?/ Krystyna Wyszyńska// %7łycie Szkoły.- 2001, nr 9,s.549-5525.Diagnozowanie trudności w nauce/ Aucja Strużyk// %7łycie Szkoły.- 2002, nr 10,s.6106.Eksperymentalna weryfikacja hipotez w pedagogice/ J.Brzeziński//Kwartalnik Pedagogiczny.-1964, nr 1.7.Ewaluacja treści i metod/ Katarzyna Bocheńska// Edukacja i Dialog.- 2004, nr5, s.47-488.Fenomenologiczna metoda pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie/Anna Fidelus// Nowa Szkoła.- 2008, nr 3, s.22-279.Jaki pomiar dydaktyczny jest potrzebny?/ Bolesław Niemierko//Edukacja.Studia.Innowacje.- 2004, nr 2, s.53-6310.Metoda karania w pedagogice humanistycznej/ Elwira Krupowicz// EdukacjaiDialog.- 2005, nr 8, s.67-7211.Metoda projektu w nauczaniu zintegrowanym/Urszula Uznańska-Skrzypczyk//%7łycie Szkoły.- 2006, nr 3, s.24-2712.Metody badania kontekstu osiągnięć uczniów/ Aniela Dec// Edukacjai Dialog.- 2001, nr 5, s.24-301613.Pomiar dydaktyczny- flogistonem pedagogiki/ Aleksander Janik// EdukacjaDialog.- 2003, nr 4, s.8-914.Potrzeba badań jakościowych/ Jan Czechowski// %7łycie Szkoły.- 2002, nr 7, s.407-41015.Praca badawcza uczniów/ Irena Wolny// %7łycie Szkoły.- 2002, nr 8, s.470-47616.Specyfika badań w sprawowaniu nadzoru pedagogicznego/ Zofia Chełstow-ska// Nowa Szkoła.- 2008, nr 2, s.11-1817.Terapeutyczne walory metod freinetowskich/ Dorota Kołodziejska// Edukacjai Dialog.- 2003, nr 3, s.67Wodzisław Zl.2009 Opracowała: Monika Woryna17
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Linki
- Indeks
- Pedagogika specjalna praca zbiorowa red. Dykcik Władysław, wyd II, poszerzone i uaktualnione, 2001
- Aleksander Kaminski Funkcje Pedagogiki Spolecznej.rtf
- Hejnicka Bezwińska Teresa Pedagogika ogólna
- Topolski Jerzy Metodologia historii
- Christie Agata Noc W Bibliotece(1)
- Celia Dominguez Neurodegenerative Diseases
- Christopher Pike [Thirst 04] The Shadow of Death (epub)
- Franz Raymond Kryzys sumienia. Konflikt lojalnoÂści [były ÂŚwiadek Jehowy]
- Jennifer Echols MiłoÂść, flirt i inne zdarzenia losowe (2)
- Camp Candace Czarny brylant (Wybranka)
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- anieski.keep.pl